Ordinær generalforsamling i Digitalt Ansvar
Ordinær generalforsamling i Digitalt Ansvar
Onsdag den 30. april 2025 kl. 15.00-17.00.
Sted: Generalforsamlingen afholdes i Ravnsborggade 8b, 5. sal, 2200 København N.
Tilmelding: Du tilmelder dig ved at sende en mail til kontakt@digitaltansvar.dk
(Hvis du har gangbesvær, så send os gerne en mail. Vi finder en løsning, da der ikke er elevator i ejendommen).
Dagsorden jf. vedtægterne:
1) Valg af dirigent og referent
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år til orientering
3) Forelæggelse og godkendelse af det reviderede årsregnskab
4) Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for indeværende år til orientering
5) Forelæggelse og godkendelse af forslag til kontingent
6) Behandling af indkomne forslag
7) Valg til bestyrelsen
8) Valg af godkendt revisor
9) Fastlæggelse af dato for næste generalforsamling
10) Eventuelt